Wednesday 10 May 2017

Sepi Tidak Bermakna Hilang

Posted by Unknown at 21:53
Assalamualaikum..

Rindunya blog saya ni....
sepi lama sangat..

Alhamdulilah kenkawan ..saya dah selamat melahirkan twins pada 18 Jan 2017 -
diusia kandungan 37w5d
Syukur alhamdulilah...
Twins saya sepasang lelaki dan perempuan

Si puteri keluar dulu 2.68 kg - 6.56 ptg (normal)
Si putera 3.26 kg - 8.30 mlm (czer)

Unikla sikit :p dua2 kaedah bersalin saya rasa :P
kita hanya merancangkan..tuhan dah menentukan sebegitu...


Saya MC 2 bulan sebelum bersalin (bleeding seawal 28w) dan cuti bersalin 3 bulan..
Baru sebulan masuk keje ni..masuk keje terus x de mood .. rasa nak behenti keje :)

Cerita saya x bersambung selepas FET aritu kan.. maafkan saya..
xsempat nak updated ..
Tuan tanah terus mengalami sindrom kemalasan yang melampau..dan gangguan emosi pon ye kot..
Sapalah yang x berdebarkan...berjaya ke ..x berjaya ke lps IVF tu..
Perjalanan TTC yang berliku2bertahun2.. buat saya tidak menaruh harapan terlalu tinggi sebab sudah biasa kepada kegagalan...

Masa mengandung ..x de mood nak kongsi dgn sapa2 kecuali keluarga dan kwn rapat sahaja..
saya bercadang mempositifkan diri dgn mengambil keputusan x kongsi di blog buat seketika...
sehingga mood menulis tu datang.. #rupanya tak datang2.sampaila bersalin..haha

Doa saya selalu bersama2 rakan seperjuangan...jangan giveup..
jangan berputus asa ya....yakinla rezeki Allah itu ada..
samaada cepat atau lambat..yakin la...
Saya selalu membayangkan...saya ada 3 org anak..yakin x yakin...
tapi saya selalu membayangkan sebegitu, dari dulu lagi....
walaupun rasa mustahil..sebab anak baru sorang..
nak dapat no 2 pon payah...apa lagi nak 3 org anak kan...tapi tu lah :)
alhamdulilah...


Sesungguhnya Allah itu tahu bila yang terbaik untuk kita pada masa yang DIA kehendaki...
bukan bila yang kita mahukan...

ok..jumpa lagi nanti ya
bai


7 cute ttc komen:

puanstoberi on 11 May 2017 at 22:06 said...

tahniah mag! :)

Unknown on 15 May 2017 at 17:29 said...

tq ida :)

Miss Orked on 4 September 2017 at 04:10 said...

tahniah... lama tak lawat blog ni. tau tau dah beranak twin.:-)

i'm going to read your previous post. coz i'm ambarking on IVF journey. wish me luck.

pipi kembong on 20 February 2018 at 23:15 said...

Alhamdulillah seronoknya sepasang..blog saya pun terhenti begitu sahaja :p

السيد محمود on 1 June 2018 at 11:25 said...



شركة المثالية لمكافحة الحشرات بالدمام
شركة المثالية للتنظيف بالقطيف
شركة مكافحة حشرات بالخبر
شركة تسليك مجاري بالقطيف
شركة تنظيف منازل بالقطيف





Anonymous said...

Smm panel
smm panel
is ilanlari
İNSTAGRAM TAKİPÇİ SATIN AL
Hirdavatciburada.com
beyazesyateknikservisi.com.tr
SERVİS
tiktok jeton hilesi

Anonymous said...

minecraft premium
uc satın al
nft nasıl alınır
en son çıkan perde modelleri
özel ambulans
lisans satın al
yurtdışı kargo
en son çıkan perde modelleri

Post a Comment

 

The Only M.A.G Part 2 © 2010 Web Design by Ipietoon Blogger Template and Home Design and Decor